چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
عرفانی

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان قزوین به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی «قدس سره» و قیام ۱۵ خرداد ۴۲، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی «قدس سره» و قیام ۱۵ خرداد ۴۲، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اینک در سی وپنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) که بزرگترین منادی دین و عدالت و محبوبترین رهبر تاریخ معاصر به شمار می رود. همچنان مسیر، آرمان‌ها و یاد آن بزرگ مرد سفر کرده، الگو و الهام بخش برای آزادگان جهان است.

سالروز قیام مردمی 15 خرداد سرآغاز نهضت بیداری اسلامی ملت ایران و نشانگر عمق پیوند معنوی مردم با آرمانهای الهی و نمایش فداکاری ملت برای حفظ اسلام و برچیده شدن سلطه طاغوتیان است.

تقارن ۱۴ و ۱۵ خرداد با ایام شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه ایشان حامل این مضمون است که تا راه امام خمینی (ره) ادامه دارد خدمت به محرومین و میل به شهادت نصب العین مسئولان نظام است.

اینجانب به نمایندگی از اساتید، کادر، طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان قزوین یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و شهدای خدمت را گرامی داشته و ضمن تجدیدمیثاق با ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی، از عموم مردم تقاضا دارم با حضور پرشور خود در انتخابات ریاست جمهوری، تداوم بخش راه نورانی امام و شهدا به ویژه شهدا خدمت باشند و بار دیگر عزت و عظمت خویش را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش بگذارند درپایان توفیقات روزافزون برای مسئولان دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی و سربلندی و سرافرازی ملت سلحشور عزیزمان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

اصغر عرفانی

مدیر حوزه علمیه استان قزوین

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha